Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Om welke reden dan ook, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag, exclusief verzendkosten, gecrediteerd. De kosten voor retour van uw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Na een correcte retour zullen we vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Producten die aangekocht zijn in solden (“sales”) kunnen we niet aanvaarden als retour. Deze verkopen zijn 100% definitief en bindend.

Retour aanvragen

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u de retour aanvragen door via info@edgeofglam.be onderstaande gegevens door te geven:

  • Naam
  • Ordernummer
  • Te retourneren product(en)
  • Reden van retour (niet verplicht)

Staat van retour

Een product dat geretourneerd wordt, dient altijd in goede staat ontvangen te worden. Dit betekent:

  • Niet gedragen
  • Niet gewassen
  • Geen geur
  • Originele kaartjes eraan

Een retour dat niet aan deze eisen voldoet, wordt niet terug vergoed.

Retour verzenden

Retours mogen niet eigenhandig naar ons adres gebracht worden. Alle retours moeten per post verstuurd worden naar onderstaand adres. De kosten voor retour van uw adres naar ons adres zijn voor eigen rekening.

Edge of Glam
Neerstraat 6
9570 Sint-Maria-Lierde
België

Ruilen

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Meldt uw ruilretour aan door een mail te sturen aan info@edgeofglam.be en vermeld daarin:

  • Naam
  • Ordernummer
  • Te retourneren product(en)
  • Reden van retour (niet verplicht)
  • Te ruilen product(en) of maat

Vervolgens kan u de retour (op eigen kosten) terug sturen naar bovenstaand adres.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@edgeofglam.be. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.